onsdag 11 mars 2009

^^

Idag började inte skolan förrän kvart i tolv. Så jag och mamma åkte och simmade vid 8 tiden, blev 1000meter igen, har inte orkat öka på för detta var första simningen på över 2 veckor!

Sedan skötsade mamma mig och cykeln bort till bussen för att hon skulle till mormor och gå en runda med vovvarna. När skolan var slut frågade min brors flickvän om jag ville åka med henne hem för hon var på fynda, så cykeln fick åka med i hennes bil hem:D
Den hade ju klarat sig hemma, hihi.

Nu har jag gjort 50 % av mitt projektarbete!!! Många i min klass har gjort typ 20% och det ska ju lämnas in om typ 3 veckor så man kan ju börja undra hur det ska gå för dom...jaja det är inte mitt problem, jag är bara glad att jag har kommit så långt som jag har:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar