måndag 30 mars 2009

Ett renrasigt helvete!

Jag såg på dokumentären som gick på svt 2 igår kväll, jag blev bara så arg!!
Hur f*n kan man avla på sjuka djur och tycka att det är ok, eller para far å dotter, mor å son, bror å syster, farfar å barnbarn!!! HUR TÄNKER EN DEL MÄNNISKOR!!!! ja inte tänker de på djurens bästa i alla fall!!
Hur kan man förneka att en skadlig sjukdom finns i vissa raser, och ändå avla på de djur som fått diagnosen?!

DET ÄR DJURPLÅGERI!!! FAST LAGLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(som tur är är svenska kennelklubben smartare och förbjudet allt som står här ovanför, tack å lov bor man i Sverige!)

1 kommentar:

  1. Hej..! Nu först såg jag att du anmält dig som bloggintresserad .. sorry.. har glömt kolla detta på ett tag.. hi hi.. Tyvärr såg jag inte denna doc. eller ska man säga tur att jag inte såg den.. hade nog inte klarat av att se de i alla fall. Jag återkommer .. ha de gott

    SvaraRadera