tisdag 24 mars 2009

GRATTIS SÖTNOS!!!

Då fyller lillpojken 2 år idag!!
Jag å mamma sjöng och uppvaktade honom imorse, han tittade på oss som om vi vore helt blåsta:D ,men han blev glad för presenterna i alla fall.
Sen hade jag en sååååå lång skoldag, varade i en kvart!! Känns så kul att gå upp 5.40 för det liksom, men min lärare hade sagt att vi skulle ha lektion, men eftersom jag var klar med uppgiften så fick jag åka hem.
När jag kom hem satt mamma och mormor å fikade, så jag satte mig med dem och åt lite ballerinakex. Sen skulle mamma och mormor sy gardiner, men innan de hann börja kom dom fram till att de behövde åka till gekås och kolla om de hade en kappa i samma färg som längderna. Och jag ofrade mig snabbt till att följa med, och tur var det för jag hittade kläder som jag ska ha på min systers komfirmation. Nu är det bara kläder till min student kvar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar