lördag 6 juni 2009

NU ÄR DET GJORT!!!

Torsdag: min systers kompis ringde vid 8 tiden på morgonen och sa att syrran välte med moppen. Varför kan inte mina syskon hålla sig på vägen?
Men hon klara sig bra, ena benet har ett rejält skrapsår + att det benet är instabilt. Så hon hoppar runt på kryckor:(

Fredag: MIN STUDENT ÄR HÄR!!!
Var hos en kompis vid 8, då hade vi champange frukost:) sen var det fotografering, middag med lärare, avslutning i kyrkan, betygsutdelning. Sen blev kl 15 och vi började springa ut:) Regna lite när vi fick blommor men medans vi åkte på flaket var det uppehåll:) Det var min lilla papps som körde oss, så jag åkte lastbil från Falkenberg och hem:)
Väl hemma fanns det massa paket till mig:)

Idag: tagit det lungt

1 kommentar:

  1. GRATTIS till Studenten... Nu börjar allvaret;)
    Lycka till med allt.... Kram

    SvaraRadera