lördag 11 september 2010

Nu har jag varit och kollat på min framtida familjemedlem!!!:) Han är vit och har en svart rygg och ett svart huvud:) Men glömde ju ta kort på honom men det ska jag väl hinna med:) Han är 4 veckor på måndag så det är 8 veckor kvar tills jag får hämta honom:(
Han ska heta Casper efter sångaren i arvingarna hihi:) av någon anledning (som jag verkligen inte kan komma på) betyder det bandet nått speciellt för mig:) Men det stod emellan han och hans bror som är svart med vita tassar:) Och om det skulle ha blivit den så skulle han fått heta Poirot efter dektetiven:) Ville haft en helsvart vid namn Ralf Gyllenhammar men tyvärr var det en flicka...så det fick bli en Casper istället:) Och igår var jag på gekås och köpte en massa kattsaker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar